Retourneren

Hoe stuur ik mijn bestelling terug en wat zijn de kosten?


Een bestelling kan terug gestuurd worden binnen de 10 dagen na bestelling (je afgiftedatum bij Bpost telt als bewijsje). De retourkosten zijn voor de rekening van de consument. Er dient voldaan te worden aan :

- de kleding/producten zijn ongewassen, ongedragen/ongebruikt/ongeparfumeerd en niet beschadigd;

- de originele labels dienen bevestigd te zijn aan de kledij;

- Items en producten met make-up of andere vlekken kunnen wij niet meer aanvaarden;

- de items stuur je terug in de originele verpakking.

We zijn niet verantwoordelijk voor een retourzending, vraag daarom altijd je track en trace code aan Bpost.

Een artikel gekocht in de sale, solden of soldenperiode, of tijdens de koppelverkoop, kan niet geruild of geretourneerd worden. Stuur je een item terug wat niet kan geretourneerd worden omdat het niet aan de voorwaarden voldoet, storten wij ook geen geld terug.

Heb je recht op gratis verzending, maar kom je door je retour onder het bedrag van €75 aankoop (wat je het recht gaf op gratis verzending), rekenen we de verzendkosten aan, deze worden van je tegoed afgehouden.


Vermeld steeds je ordernummer en rekeningnummer zodat wij weten op welke rekening we het bedrag mogen terug storten.

Ons retouradres: illemise tav Ilke Cauberghs, Groenhoef 38 te 3270 Scherpenheuvel





Het artikel dat je hebt ontvangen, is verkeerd geleverd of beschadigd.


Heb je een ander artikel ontvangen dan hetgene je hebt besteld, of is je artikel beschadigd? Neem dan onmiddellijk contact met ons op via mail (ilke@illemise.be) en vermeld je ordernummer en het artikel. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op. Kunnen we het artikel ruilen, zullen we je een nieuw artikel toesturen. Is het artikel niet meer op voorraad, zorgen we dat je het terug betaald krijgt.